lørdag 16. januar 2010

Vekst og bevegelse



Først av alt , takk for alle koselige kommentarer!! De varmer!!


Men så er det  det da, at ikke alle dager er like lette. I og for seg har jeg det bra, men sjefshurpa i den stammen som har flytta inn i meg, har flyttet seg litt. Lurer også på om hun har lagt på seg... Frustrerende. Nye muskler, og sener som er irriterte, og det verste er  at  den klemmer på et eller annet, slik at jeg i perioder er døv på det venstre øret.
Hørselen på det øre var allerede nedsatt fra ytre lyder, da jeg var på Rikshospitalet, og nå  kjennes det som om jeg går med en evig propp  i øret. En propp som  kommer og går litt.








Godgutten  Rudy, er den som setter fart i humøret, og som hjelper til. I dag var han handlepose hjem fra Kiwi! Gjett om han var kry!! Han og jeg har et venne par som driver en bruktbokhandel i  Tvedestrand. Ved to anledninger når jeg var på Rikshospitalet på dagsbesøk, så var de de som passet Rudy. Han har fra han var liten vært glad i de to, og  i dag var det tydelig han måtte vise de han var flink





Med bærenettet i munnen, travet han fornøyd inn i butikken, og tok en runde rundt til han fant  butikkmannen . Stod fornøyd og ble klappet, så snudde han seg og travet den samme veien ut til døra. Der  stod han og pep litt, noe som  overrasket meg. Han pleier vanligvis å slå seg ned og ville slappe av, men ikke i dag.  
Da jeg åpnet døra stakk han rett ut og travet logrende på vei hjem. Kry som bare det! Og det var jeg og. Kjempestolt av min lille hjelper, som tar jobben sin veldig alvorlig!!!






4 kommentarer:

Bossa sa...

Så utrolig flink Rudy da.... Synes jeg ser mine hunder gjøre det. De hadde spist opp posen lenge før vi var hjemme Hehe. Ha en fin søndag.
Klem :O)

Bossa sa...

Hei. Har noe til deg på bloggen min.
Klem :O)

Anne Lise Hjermstad sa...

TUSEN takk!!

Torilpia sa...

Så søt han er Rudy :o)

Godt at han er til hjelp og støtte for deg! Mange ganger er dyras positive påvirkning undervurdert.