søndag 24. januar 2010

Skakkfjes, men still going strong!





Ja, så var søndag, og denne dama med det skakke ansiktet sitter og venter. Venter på at det skal bli i morgen. Starter cellegift i morra, og GLEDER meg som en unge!
  
Jeg etter et år i smertemareritt er det endelig deilig å se at det finnes et lys. Håpet mitt er selvsagt at dette lyset er sterkt, men  det er ikke opp til meg. Han som styrer har det ansvaret,


Hatt en  trivelig dag i dag. Rudy har fått lek og herja litt med en firbent venninne. Jeg har fått snakket med flere gode venner, og fått hjelp med noen småsaker dette skakkfjeset ikke kunne løse alene,
Godt å ha gode venner, ja. Jeg er bare så redd for å utnytte dem, nå når jeg trenger hjelp til stadig fler ting!


En venninne mistet katten sin i dag! Har så vondt av henne, Det er ingen god følelse. ¨miste et dyr en er glad i. Kan alt om det der.


Fikk i meg litt " vanlig" mat i dag. Er nå straffer med smerte rier av en annen verden,
Får prøve roe ned med en god film.
Sjallabais! 


3 kommentarer:

Bossa sa...

Hei på deg. Fint at du har hatt det koselig i dag. Tror jeg også hadde gleda meg til cellegift. Da skjer det i alle fall noe.... Trist at du har det vondt da. Håper du får en god natts søvn, og lykke til i morra.
Ha en god uke.
Klem :O)

Jannickes Hjemmekos sa...

Hei, kjære deg
Håper det gikk bra med deg i dag. Lykke til videre - klem fra Jannicke

Torilpia sa...

Da er det mandag og du har vel vært og tatt cellegift. Håper det gikk greit og at du ikke blir for uvel i etterkant. Vi krysser fingre og tær - for at dette virker. Lykke til og en stor klem til deg :o)