søndag 17. januar 2010

Seiler inn i kreatvitet?



Seiler avsted inn i en ny uke. Det er mye å tenke på om dagen. Prøver finne tidssnutter i den store evigheten av timer toøå gjøre kreative ting også. 





Bildet er ikke av de skarpeste. Men tok det med mobilen for å eksperimentere om jeg kunne last fra mobilen og hit. Det gikk jo.
Sokkene er strikket til en venninne. Som dere ser matcher de, men de er ikke like.  Byttet plass på mønsterfargene fra den ene sokken til den andre.


Hvorfor må et par sokker være identiske da? Det har jo garn hvor tråden har masse farger vist.


Så var det annen skriving da. Holder på med et par manus.... Kanskje det blir noe... Eller  så ender det opp på harddisken  i minnearkivet om alt jeg har prøvd.
Tiden får vise.

I morgen er det en uke te jeg starter cellegift. Gleder meg!!!!



Ha en god uke alle sammen!

Sjallabaiiiiiiis

5 kommentarer:

Evelyn sa...

Hei :) så fine sokker da.. sikkert gode og varme disse. Hehe bare gøy de at de e litt forskjellige.. e ikke nødvendig at de e likedanne begge to , litt av sjarmen de.

E sikkert godt å ha litt andre ting å tenke på også og få tankene over på noe annet er viktig de også i en slik prosess du er inne i nå.

Ha ei flott kommende uke:)

klem :)

Bossa sa...

Kjempefine sokker. Nei, de trenger ikke være like. mitt eldste barnebarn går alltid med ulike sokker. Hun er snart 18 år.
Ha en god uke. Klem :O)

Torilpia sa...

Nusselige sokker .. :o) Artig at de ikke er like - men like allikevel ..

Kjekt med litt avledning i disse tider - strikking og skriving er fine ting for tanker og følelser.

Ha ei fin uke - klem fra meg!

Anne Lise Hjermstad sa...

takk skal dere ha, alle sammen

Torilpia sa...

Heisann - ville bare høre om du har det etter forholdene bra og samtidig ønske deg ei fredfylt helg - klem fra meg :o)