søndag 31. januar 2010

Life goes on, and on and on.....



Livet ruller videre, og den første behandlingen med cellegift er gjennomført, og nå er det snart behandling nummer 2. Det merkes i kroppen. Blir fortere sliten, og føler for å sove myyyye. En merkelig følelse det og etter uker og måneder med for lite søvn.


Har, siden jeg kom hjem, travet rundt med en politiker i magen. Ved forrige kommunevalg, prøvde jeg slippe politikerspiren løs. Men hadde ikke noe videre hell. Valgte feil lekekamerater. =)


Men etter betenkning og fin lesing av program, kom jeg " hjem". Til partiet jeg vokste opp med tilhørighet til. Oddvar Nordli og Gro's arne: Arbeiderpartiet.

Fredag var det årsmøte i lokallaget, og undertegnede seilte inn som sekretær for de neste to årene. Skal bli en artig utfordring, og så har vi jo snart et nytt kommunevalg..... Da vil jeg inn i  kommunestyret, serru! Med erfaringene mine, så har jeg en god del å tilføre helse og sosial. Men en ting er målet. En annen ting er om velgerne vil ha en gammel, storkjefta dame da! =)



Snøen laver ned ute.  Håper at det snart blir vår, men det er jo fint og lyst ute da. Bedre med snø enn regn, sier nå jeg. I alle fall så lenge jeg har snille naboer som hjelper å måke!


Får vel takke for denne gang:
Sjallabais!!





2 kommentarer:

Kalimera's blogg sa...

Herlig å høre optimismen din vennen. Tenker du gjør deg på kommunestyret jeg!

Ha en deilig dag, her snør det og! å må innrømme at jeg er møkklei... VIL ha sommer!

Anne Lise Hjermstad sa...

Snør her med!!
=) Men pytt deilig inne!