søndag 25. oktober 2009

Regn, men alikevel sol!


Det er høst, og ute triller regndråpene ned, nesten daglig.

Hører folk snakke om drittvær, og har vel, dessverre også tatt det ordet i munnen selv. Men regn er da ikke bare gørr og trist. Regnet virker også rensende, og i tillegg kan det skape glede.

I dag var jeg ute av humør, og det var med 100 sukk og stønn jeg tok schäferen min, Rudy, på tur. Av en, elelr annen grunn grabbet jeg kameraet før jeg forsvant ut døra og i farten havnet også en av Rudys leker i lommen min.

Resultatet ble smil, morsomme bilder av en seks måneder gammel valp, og noen høstbilder, hvor jeg kunne leke litt med farger og redigering. Så regn er ikke bare Det kan også være sol!!!

1 kommentar:

Kalimera's blogg sa...

Heia vennen!
Regn er da vell skjønt - elsker regn, kjenne dråpene i håret og ansiktet når man er ute på tur.
Men må jo innrømme det at det er godt å være i hus og når regnet er som verst.
Ha en deilig kveld.
Klemz