lørdag 7. mars 2009

Slag kan IKKE tilgis

www.seher.no/806973/kristin-spitznogle-mener-det-forste-slaget-kan-tilgis


Kristin Spitznogles utspill i dagens VG er med å å sette kampen mot overgrep 150 år tilbake i tid! At damen på toppen av det hele er PSYKOLOG!!!!!!!!! Det er skremmende!!!
Problemet er at det første slaget tilgis i 99 av 100 tilfeller. Og det første slaget fører til mer!

For mitt eget vedkommende ble det 5.5 år med slag og spark. Psykisk vold. Slått spontanabort på med et balltre. Ja, et liv jeg ikke unner NOEN. Det var et mirakel jeg kom meg ut levende.

Jeg har brukt fire år på å komme tilbake til livet. Nå ja. Sliter enda med ting, men det er lettere å takle enn det var da jeg kom hjem.

Nei, jenter. Slår typen EN gang. så GÅ, uansett om han innbiller deg at det er DIN skyld at han slo. Det finnes INGEN unskyldning for å gripe til vold, og det første slaget, kan.... også være det siste. Det kan være dødelig.

Kristin Spiznogles " unskyldning" for en flåsete kommentar som dette må være at hun mangler pr om dagen...... Men hun trenger ikke ødelegge andres liv. Trenger ikke oppmuntre voldsmenn til at " de bør tilgis"!!!!!!

Kristin... Utspillet ditt kan IKKE tilgis!!!

Ingen kommentarer: