mandag 9. mars 2009

Siv Jensen og sjikane!


Siv Jensen,da!!! Nå skuffer du. Det er ingen FRI debatt når du åpner opp for sjikane av andre folkegrupper, eller personer!!

Er enig i deler av Frps politikk, men er sjeleglad jeg ikke har medlemskort til ditt parti. En slik innstilling til mine medmennesker, uansett folkeslag tar jeg STOR avstand fra!

Setter du selv pris på at du som person og leder av Frp sjikaneres?? Nei?? Regnet heller ikke med det. En skal ikke kaste sten når en sitter i et glasshus, vettu.

Håper velgerne dine tar avstand fra den holdningen du viser overfor dine medmennesker, og ser en annen vei.
Men jeg kan bare håpe.. For dagens samfunn har blitt et iskaldt " ta vare på meg selv" samfunn som ikke ser ut å bry seg om famile, venenr og naboer. Tragisk!

Ingen kommentarer: