tirsdag 10. mars 2009

Ny kurs!

Endringer er bra, så lenge det er til det positive!! Gratulasjonene i dag går til Siv Jensen som i går endret kurs. Hun godtok ikke lenger trakaserende, rasistiske innlegg på sin Faebook - vegg!

Det er ofte nye kurser som må til for et videre liv. I de siste dagene har jeg hatt noen hjertevarme samtaler med en kjær venn. Min sjelevenn fra en tidligere inkarnasjon. I dette livet møttes vi for første gang i slutten av tenårene, og jeg var såååå betatt. Men han så ikke meg som mer enn en venn. Hans selvtillitt var like råtten som min.

Men i voksen alder, etter at vi begge havnet med statur skilt, fikk vi igjen kontakt. Først eksplosivt og intens. Så uvenner en kort periode, før vi er tilbake med status bestekompiser i dag.
Både han og jeg har gjennomngått flere kursendringer. Og det er så GODT å se hvordan hans kursendringer har gjort ham sikrere og tryggere!

En annen venn valgte rusen for å stake ut en " trygg" sti. VONDT, men jeg kan ikke gjøre noe, for han VIL ikke selv ut av det. En voksen mann som har pasert 40 og har sin egen fire vije. Jeg har sagt jeg er der, som en venn... Men tror ikke det en gang er noe positivt for han

Nye kurser, eller holde seg til gamle Alltid valg en må ta. Men det er viktig å huske på at hverken en selv, ens familie, elller vaennse skal være skadelidende for de kursendringer en tar!

Ingen kommentarer: