tirsdag 2. februar 2010

Vintertanker


Sannelig min hatt snør det igjen! Men det er jo vinter, så en kan da ikke vente noe annet.

Har snille naboer, som hjelper meg å måke, men det er FLAUT å måtte spørre om hjelp til måking og bæring, når en enda ikke har fylt 50!! Hadde vært mindre flaut  om dette hadde syntes på meg, men det gjør det jo ikke.Så en får bare lære å bite i seg stoltheten og spørre.

Det er ikke bare vinteren som er kald.  Jeg synes det er så bitende kaldt mellom mennesker om dagen og. Hadde en  lang prat med en jeg kjenner i dag, og der var det knallharde ekteskapsproblemer på gang. Hverken han, eller kona kunne innse feil. Greit nok om det hadde vært bare de to, men det er snakk om tilsammen fire barn som også merker denne uroen. Trist!

Selv kan jeg ikke klage på varme. Her kommer det inn varme ord via bloggen, og via Facebook. I dag, da jeg tusslet gjennom gatene i Tvedestrand, sammen med Rudy'en min fikk jeg en klem av en dame som fortalte jeg var sånn inspirerende og gav så mye til mange! WOW.,. JEG???  
Men ordene varma,de!

Sjallabais!!!!!!!!!!!!








7 kommentarer:

Bossa sa...

Ja, jeg tror også det er mye kulde mellom mange folk. Jeg synes det koster så mye å være usams med folk, så det lar jeg være. Å glede seg sammen med sine kjære og nære er jo ikke slitsomt i det hele tatt.
Håper det står bra til med deg.
Ha en fin natt og morgendag.
Klem :O)

ENGLE HJØRNE sa...

Hei. Jeg har tatt deg til bloggen min,for jeg har lyst til å følle deg videre.Klem fra Sissel.

Anne Lise Hjermstad sa...

Hei, Bossa!
Har det greit jeg!
Sissel: Tusen takk!!

Torilpia sa...

Det er nok ikke bare lufta som har blitt kaldere her oppe i nord dessverre. Synd men sant. Imponerende at den damen kom å ga deg en klem og sa hva du betydde for henne :o) Det er jammen sjeldent nå om dagen .. :o)

Håper alt er bra (etter forholdene) og at behandlingene har effekt. Ønsker deg en fin torsdag og ei koselig helg!

Stor klem fra Toril!!

Jannickes Hjemmekos sa...

Heisann.
Så flott at den fremmende hadde mot til å fortelle deg at hun satte pris på bloggen din. Ha en fin uke - klem fra Jannicke

Steinbokkjen ;o) sa...

hei på deg!
Eg va inne på "gjør en forskjell" og kikka litt i forumet og der spratt du fram og eg måtte berre ta meg ein tur innom deg!
DU E HÆRLE.
Stå på med ditt nydle positive humør. Masse goe tanka t deg i den prosessen du er i no.
og stor kleeem frå meg

Torilpia sa...

Er bare innom for å ønske deg ei riktig god helg :o)

Håper at du har forholdsvis gode dager til tross for sykdom og behandling.

Klem fra meg!