søndag 27. desember 2009

Kjærligheten flommer


Live like you where dying    har vært mitt livsmotto etter at jeg kom ut av volds helvete med min eksmann.  Men jeg drømte ikke om at det skulle bli en realitet, og at det var kreft som skulle ramme meg og. Klikker dere på linken foran, så finner dere den melodien som gir meg styrke og håp. Som også er en inspirasjon til å sette pris på alt det gode i livet i stedet for å irritere seg for de små tingene en ikke rekker gjøre. Eller de tingene en partner gjør feil.

I skrivende stund sitter jeg å ser tilbake på et LANGT, KOSELIG og HJERTEVARMT besøk,  Startet egentlig med en invitasjon til middag. Men det ble kaffe og skravling i fem samfulle timer! HERRLIG!  Min Bestevenn er unik, og jeg er takknemlig for å ha han her.


Selvsagt er det små bekymringer i livet. Normalt det.  Min kjære firbente venn, Rudy har hatt magesjau i flere dager. Var kanskje for mye godt mens jeg var på sykehuset, og etter jeg kom hjem. Uansett. Håper det lar seg løse med et besøk hos vår unike veterinær i morra. Joanna Stenberg, Dyreklinikken, Tvedestrand


Så er det å bestille legetime for meg. Må få ordnet med NAV godkjennelse av nye medisiner. Så innom banken med noen papirer og deretter tar jeg vel en lang kosetur med Rudy, regner jeg med.


Noen har såret meg de siste dagene... Lover kontakt. Lover treffes, men når jeg ringe er det ikke tid.  Vet ikke om det er meg, diagnosen min, eller manglende interesse.... Prøver jobbe med saken, for at det ikke skal bringe meg ned. Det er så mye annet og så mange andre som holder meg oppe!


Kjærligheten og varmen flommer i livet. Kjennes som det er klar bane mellom hodet og hjertet, og jeg er veldig bevisst på mål, drømmer og planer.. Både for meg, og for ting jeg brenner for!!

1 kommentar:

Bossa sa...

Hei du. Har sittet her og lest HELE bloggen din. Synes du skriver flotte dikt og det lyser av ærlighet gjennom hele bloggen. Har selv hatt en vanskelig barndom, men levd godt i mitt voksne liv. Selvfølgelig med noen vonde perioder. Har vel ikke noen trøstende ord til deg, men kan love å "lytte" om du trenger det.
Og en kjempeklem kommer her fra meg.
Varme tanker fra Bossa.