mandag 23. februar 2009

Vold

Leste akkurat et oppslag at Chris Brown prøver få tilbake sin kjæreste, popstjernen Rhianna.
Han er ikke den eneste voldsutøveren som tror at den som har blitt banket vil tilgi og ta overgriperen tilbake. OG dersom hun tar ham inn igjen, så er hun ikke den enetse som TROR bot og bedring etter å ha blitt banket!

Et menenske som slår, slutter aldri! Og det blir bare værre og værre. Til slutt bryr du deg ikke lenger om du lever, eller er død. Du tror fullt og fast på at overgrepene er DIN skyld! Og tviholder på overgriperen som er en " trygghet", tross alt!

Det er fire år siden jeg kom ut av mitt helvete. Jeg " tilgav" blant annet at min exmann slo spontanabort på meg med et balltre. Han klarte hjernevaske meg at det var MIN skyld! I dag vet jeg det ikke var tilfelle. Han er tilgitt, for volden ( sammen med alkohol) er en sykdom. Men jeg kan aldri glemem smerten at jeg aldri kunne få egne barn, eller barnebarn.

Og nå, fire år etter at ekteskapet er over: Jeg ville aldri satset på et nytt forhold med ham. Han har truet, tigget og bedt, men ALDRI mer!!

Ser mønsteret mitt også!Jeg har en hang til menn som er kontrolelrende, rusbrukere og voldsomme. Så noe nytt forhold kommer aldri på tale, Jeg NYTER være singel!!!!

Til dere jenter og gutter som er utsattf or vold: GÅ !!! Det er ikke DIN skyld at partneren din slår! OG det vil aldri bli bedre!!!!!!!!!!!!!!!!

Ingen kommentarer: